تنهای تنها .....

تنهای تنها .....

از تنها بودنم راضي نيستم ، اما ...... خوشحالم كه با خيلي ها نيستم .

وقتی گلدون خونمون شکست .....

وقتی گلدون خونمون شکست .......

پدرم گفت : قسمت این بود .

مادرم گفت : حیف شد .

خواهرم گفت : قشنگ بود .

برادرم گفت : کاشکی دو تا داشتیم .

اما

وقتی دل من شکست .......

هیچ کسی به فکرش نبود !!!!!!  



نظرات شما عزیزان:

elahe
ساعت0:14---25 آبان 1391
پاسخ:ey janaaam . chi shod azizaaam ???? sakhte dg . darket mikonam . bavar koon .

parastoo
ساعت1:54---16 شهريور 1391
سلام نیستی اگه هستی چرا سر نمیزنی
پاسخ:salam golam alan miyammmmm booooooooooos .


محمد
ساعت10:30---13 شهريور 1391
سلام عالییییییییییی بود واقعا وبلاگ جالبی دار ید لذت بردم امیدوارم شما هم از وبلاگ من لذت ببرید لذا من با اجازه ی خودتون می خوام شما رو لینک کنم لطفا بفرمایید با چه اسمی شما رو لینک کنم اگه شما هم مارو قابل بدونید ومارو لینک کنید با اسم آی تی منو لنک کنید.با تشکر منتظر شما هستم.
پاسخ:salam mohammad juun mamnun aziz ,manu b esme tanhaye tanha link kon manam linket mikonam mamnun k omadi b webam .


پسر تنها
ساعت19:35---11 شهريور 1391
واقعا هیچ کسی به فکر دل شکسته انسانها نیست
پاسخ:age bood k dg moshkeli nadashtim !!!!!!!!!!!! .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: zahra ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:دست نوشته های من , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام دوستااااااااای گللللللم ممنون که وبلاگ منو انتخاب کردین. امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد راستی نظر یادتون نره . عاشقانه دوستون دارم.بووووووووس بووووووووس zahra.aghamali@yahoo.com


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , matin.dpi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM